分類

2013年9月22日 星期日

大地色彩版

 






多少年嚮往的日子
總感到古老神秘
多少篇光榮的歷史
我已經記不清





16 則留言:

  1. 回覆
    1. 有D顏色係自己加上去架...^^

      刪除
    2. 地上D顏色係你自己加上去架?幾得意喎﹗

      刪除
    3. 相片有時可以加上創意,不過,唔係咩都亂加,偶一為之玩玩就無妨^^
      展覽相就唔好亂搞...!

      刪除
  2. wow. . . 這個調色板可真夠特別. . .

    btw, 想請教妳最新回應欄係咪要去CSS度改?好像很複雜!
    仲有就係用了google+是否一定得用真名和用google+的簡介?不能再用blog簡介?但回應就可設定不用google+?我去過豆丁老師度研究了,仍是弄不明白,可能我太蠢了. . .
    所以一直不敢set google+ 追縱者. . .

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝慕慕 ! ^^
      最新回應欄,我在菲菲那兒學的.用咗第二個方案。
      http://eva12478.blogspot.co.uk/2013/09/blog-post.html

      可以用google+追蹤,但唔好用google+做留言。
      妳整好回應欄先,其他慢慢整...
      btw, 但我發現,唔係全部範本都支援(回應欄)呢個設定架,我試咗好多個範本,最終係呢個先得。

      刪除
  3. 哦. . . 我之前轉咗個範本,搞到d字變成大到離奇,結果又執餐死,真係唔敢立亂再轉,anyway,謝謝你,等我得閒去研究吓. . .

    關於google+,係咪即是話,可以照用google+追縱,只是不要用google+留言,不然就好似我第一次响妳度留言咁,變成圓形的頭像?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估應該係啦,我之前都用google+留言,而家都取消咗!
      其實google+追縱,click 大頭相,都係去咗google+, 唔會去人哋個Blog 架...
      所以我在最下部份加咗連結,一click 就可以去妳的Blog ^^

      刪除
  4. 謝謝Jan的好介紹,搞咗留言啦,原來好容易,照抄就得,不過可能我個範本都有問題,回應就出現了,只是不能搬位置,一定放最頂,我都算啦,好過冇,唔敢再換範本. .. hehe. . .

    至於,最下部份加嘅連結,一click 就可以去人地Blog,同埋個Piano clock 係咪都係用HTML/JavaScrip小工具做㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最下部份加嘅連結:
      設計>版面配置>在喜歡的位置,按一個新增小工具>選"連結清單">填好每一位網友的網址>稱號> save就OK。
      個 Piano clock 係用HTML/JavaScript小工具做的^^

      刪除
    2. 原來係咁!
      不過其實用唔用google+都係差不多,好似我冇用,我响你度click我個名係就係去到我個blog簡介,但都唔係直接去到我個blog,不過,像妳所說,如果去咗妳個google+個簡介都係好辛苦先搵到路去妳個blog,就係呢樣我覺得blogspot唔係咁好,所以我暫時都係用bookmark幫助快d直達妳度^^
      等我得閒又整定d 連結清單先. . .

      刪除
    3. 諗緊點取消google+呀....
      我之前都是用bookmark ^^
      去完人哋個blog留言,想返自己個blog 都好鬼煩!!!!

      刪除